Deze week werd het UZ Brussel door Trends en Kanaal Z bekroond met de HR Pioneer Award voor externe communicatie met zijn unieke en authentieke rekruteringscampagne waarin echte patiënten de hoofdrol spelen. Deze bijzondere rekruteringscampagne werd in februari 2016 gelanceerd toen het UZ Brussel op zoek was naar diverse maar specifieke profielen voor de op dat ogenblik 80 vacatures.
De uitdagingen op HR-vlak zijn voor een universitair ziekenhuis bijzonder groot. Vandaar dat het UZ Brussel ervoor koos om in de 6 rekruteringsfilmpjes de patiënt centraal te stellen door hen met een hoogstpersoonlijk verhaal naar buiten te laten komen. Voor die aanpak werd gekozen omdat het ook voor potentiële medewerkers belangrijk is om te zien voor wie het ziekenhuis zich inzet.
De filmpjes zijn te zien op www.werkeninhetuzbrussel.be. De campagne werd ontwikkeld door het UZ Brussel, samen met Insilencio, de externe partner voor rekruteringscommunicatie van het UZ Brussel.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]